Merhaba hanımlar. Oğlum nerdeyse 4, bucuk aylık olacak. Akşam uyutmaya çalışıyorum 11 e kadar uyumuyor sonra da gece sık sık uyanıyo. Okuyorum cogu bebek 10 saat falan uyuyomus benim gibi sorun yaşayan varmı. Bu arada bebeğim mama ile besleniyor. Mama yiyen bebek daha uzun uyur diyolar ama benm bebeğim doğduğundan beri geceleri sürekli uyanıyor.Ne zaman düzelir acaba🙄