Nisakusum benimkide önceden öyleydi. Şimdi 4 yaşını geçti artık, karşısındakine asla vurmaz ki vurmasında zaten. Ama artık karşısındaki çocuğa tepki veriyor 🤲🏻 geçen oyun alanına götürdüm, küçük bi kız vurmaya çalışıyor, bana vurma diye bağırdı tabi karşısındaki küçük olunca ona kibardı, sonra kendi yaşıtı vurdu sanırım ve hâlâ vurmaya çalışıyordu, ona tepkisi daha sertti ama asla karşısındakine vurarak tepki vermiyor. Valla gurur duydum çocuğumla. Her zaman diyorum kimseden dayak yeme, uzaklaş yaklaşma diye şükür artık gözüm arkada kalmıyor öyle. Zamanla öğreniyor, evde sürekli alıştırma yapabilirsin, her dışarı çıktığınızda sürekli tembihle, öyle öyle öğreniyor