Asellinaaltun burada bu konuya çok kızıyorlar. İstiyorlar ki çocuklarımız bedenlerini değiştirmeden kendiyle gurur duysun. Bu durumla ilgili haklılar.
Ancak günümüz dünyası öyle acımasız, öyle çirkin ki uğrayacağı zorbalıkları düşününce bir çocuğun ruhuna bu yükleri yüklemektense annesinin iki kılı dert edip çözüm araması da bana çok çok insani geliyor. Bu sadece kozmetik bir talep değil. Çocuğun psikolojisini korumak için ihtiyaç.
Benim kızım da aşırı tüylü doğdu. Ben hatta hormonal bozukluğu var mı diye iki ayrı endokrin doktoruna götürdüm. İkisi de normal değerler buldu. Bebekken dökülür diye çok söylediler, dökülmedi. Dökülür nasılsa diye çok fazla kötü yorum da yaptılar hatta. Bunlar beni rahatsız ediyor. Bir gün çocuğum biri yüzünden kılından tüyünden rahatsız olursa diye üzülüyorum. Bu yüzden araştırma nedeninizi çok iyi anlıyorum