yaar Bebeğim 5 ay 20 günlük ,5.ayda ek gıdaya başladık dr tavsiyesiyle bugün 1 tane hünapın keçi sütlü bisküvisiyle 1 hurma karıştırdım verdim 2 saatir kıvranarak ağlıyor acaba gaz mı yaptı
gizememre yaar öncelikle sebze tadımları ile başlamalıydınız bisküvi için çok erken ağır gelmiş olabilir
12betul yaar Bu ay da tadımlık olmalı muhtemelen doktor tavsiyesi bile olsa bağırsakları hazır değildir . Sık sık kimyon suyu verin rahatlatır