avkatanne bende evlendiğimden beri schafer vardı. Çok kaliteli durmuyor ama yapışma hiç yaşamadım. Ben unlamıyorum. Tereyağ ile güzelce yağlıyorum (sıvıyağ ile yaptığımda oluyor ama tereyağ daha iyi sonuç veriyor) soğutup çıkarmak önemli olan. Çok acele etmemek gerekiyor. Ben ilk dumanı çıkınca ters çevirip bırakıp gidiyorum düşüyor 😂 bazen sadece ortası delik olanlarda orta kısımlarını bıçakla açmak zorunda kalıyorum