Bebeğim 1 yaşında 4 gündür grip ilk 2 gün ateşi çıkmıştı sürekli şuan ateş yok ama burnu çok fazla dolu ve hiç elini sürdümüyo ne damla yapabiliyorum düzenli olarak nede hava takabiliyorum antibiyotik veriyorum sadece . Şunu yap hızlıca toparlar dediğiniz bişey var mı ?