sevgiynk benim bebeğim saçlı doğdu. Hep saçını çekip kendini uyandırıyordu yarım kundakla ayakta sallayarak uyutuyordum. Eğer uykusu varsa hemen dalıp uykuya geçiyor ve daha uzun uyuyordu artık 6 ay oldu büyüdü yeni yeni yarım kundağı bıraktık ama uyku süreleri çok kısaldı hala saçını çekip yüzüyle oynayıp kendini uyandırıyor. Şuan sadece ayakta sallamayla uykuya geçiyor. Yanına yatıyım pış pış yapıyım uyusun kısmına geçmek için biraz daha zamanımız var sanırım. Bende yazılanları okuyum 😅