Merhaba! Üç aydır kekemelik veya takılmalar ile boğuşuyoruz resmen
Verilen tüm terapileri uyguladık fakat dalgalı şekilde hala devam ediyor.
Toparlıyor yine başlıyor ikincil davranış geliştiriyor artık terapistimiz bunun bir dil patlaması olduğunu bize ifade etti. Düşünce hızı dile yetişemiyor dedi zamanla senkronize olacak dedi. Ama ebeveynler olarak bu duruma dayanmak zor ve sabır isteyen bir süreç. Kızım üç yaşını iki ay geçmişti başladı çok güzel konuşurdu ifade ederdü bir gün uzatarak başladı birden bire tabi kahrolduk uyku yok yemek yemek yok. Sonunda çok iyi bir terapist bulduk şimdi hem ergoterapi alıyor hem dil terapisi bakalım böyle anneler var mı bunu yaşayan
neler yaptınız nasıl geçti
Bizi duringo kitabıda aldık bir aydır duyu bütünlemede alıyoruz. İşte vücudunu beyin hızına yetiştirmek için uğraşıyoruz gerçekten zorlu bir süreç maddi ,manevi burda bilgisi olmayan annelere ıiık olmak için bunları yazıyorum
Evet hala üzgünüm ama artık daha güçlüyüm ne olduğunu biliyorum. Ne yapmak gerektiğini biliyorum inş tüm yavrularımızınki geçer