7 ay 24 günlük bebeğim 3 4 gün kakasini yapamadı kaka yaptiginda da zorlandı makatının kenarları kızardı kanadı, pnu yaptıktan sonra şimdi 3 gündür yine yapamıyor yapamayınca gece de gaz olarak rahatsız ediyor uyanıyo uykuya dalamıyor inlemekten, doktora yazdım sokol şurup kullanın 5 ml ve 1 2 ay kullanın dedi ama bu şurup ise yarıyor mu kullanan var mi yada başka ne yapabilirim