serayozer Merhaba bebeğim 9aylık geceleri en az 5-6 defa bazen ⅞ defa uyanıyor çoğunda emip yatıyor emmeye alıştığı için uyanıyor muhtemelen açlıktan değil. Bu durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı? Ve bu vesileyle sık uyanma durumu azaldı mı?
babytamer serayozer bende buralarda bekleyeyim benim bebeğimde 9 aylık ve aynı durum var 😫 izindeyken önemsemiyordum ama artık işe başladım çözmem lazım 😒
serpil14 Bebeğim 19 aylık yemesi vs çok iyi ama tam meme kolik geceleri hayla 4 5 kere kalkıyor meme olmadan uyumuyor kesemiyorum çok ağlıyor vermediğim zaman nasıl yapacağım bilmiyorum çaresizim bende