kuzucuk24 Miraay_123 daha varmış desene heyecanlı anneleriz bizde kasımda olan doğum gününe eylülden başlamıştım😂
arzu343437 Merhaba ben de böyle kendi Boyunda bi masa üstünde pasta olarak düşünüyorum. Ama böyle de bizle resim nasıl çekinecek rahat olur mu bilemedim. büyük masa mı kullansam Böyle mi bilemedim :) aile büyükleri olacak sadece