alyamiramm
Şimdi ben hayatım boyunca zayıf bir insandım.
47 kilo civarıydım bu ilacı kullandığım dönem .
Ama o dönem bel fıtığı kortizon iğne kullandım . Çok ağır bir enfeksiyon ağlattım yine kortizonlu iğneler kullandım .
O dönem kaynanamın yatakları alt bakımını yaptığım için midem hassastı . Bu süre zarfında o da vefat etti . Ve ben mide olarak rahat ettiğim döneme girdim ve tam 13 kilo aldım .
Hepsi aynı dönem içerisinde olunca sadece ilaçtan aldım diyemeyeceğim biri etkiledi ama hangisi bilmiyorum .
Onun dışında ben aten tüysüzüm olan da sarı ekstra bi tüylenme kararma olmadı ..
Bıyık bölgemde kararma oluştu hafif ama benim yüzüm çilli cildim mi müsaitti bilemedim o dönem netten baktığımda doğum kontrol hapları bıyık bölgesi kararma yapabiliyormuş .
Ama şuna net eminim benim gibi sakin bir insanı sinirli gergin ve baş ağrısı yaptı en net gözlemlediğim buydu . Çünkü ilacı içerken fatkediyordum ama net bundan dediğimde ilacı bırakınca farkettim . Kesinlikle bende bunu net etki etti