Geçmiş olsun . Da 38.5 den sonrası Ateş takip gerektirir Nesne bekleme gereği duydunuz . Aklınızda olsun Ateş bizlerde bile riskliyken daha bebek sayilir Havale bile geçirebilir Bı kere gördüyse iz koşa koşa acile gitmeniz gerekiyor . Tekrar geçmiş olsun