mavi_123 Merhaba arkadaşlar 25 inde doğum yaptım kızım çok uyuyor normalmı acaba? Sizin yenidoğan karınız ne kadar uyuyor? Bizimki Günün çoğu uykuda geçiyor yani
zeyslifestyles Kan şekeri düşükse uzun uyur bebek. Uyumasına izin vermeden 1,5 2 saatte bir beslenmesi gerek. Sütünüz az ise mama ile destekleyin sarılık olmasın. Benim bebeğim 14 günlük 2 saatte bir kendisi uyanıyor.
yenibir mavi_123 benim hiç uyumaz du sürekli emrdiğim içinde sarılığı olmadı sarılığa dikkat edin gerisi normal zaten
Dondurmalikahve mavi_123 Yenidoğan bebeklerin ortalama 17 18 saatte kadar uyuması normal. Arada besleniyor mu o önemli. Özellikle 2 saatten uzun kesintisiz uyuyorsa sarılık olabilir.
mavi_123 Dondurmalikahve sarılık var evet ama besleniyor çok şükür banada sarılık uykusu gibi geliyor
Badeninannesi_35 mavi_123 benimde oğlum yeni doğduğunda hep uyuyodu 2 saate bir ben kaldırıyodum şimdi 1 aylık 6 günlük her 2 satte bir kendisi kalkıyo artık
UrbanMom mavi_123 eğer sarılık yoksa ne güzel ama sarılık varsa dikkat edin oğlumda sarılık geçirdi uyandiramazdik bile yuzunde sarılık gözüküyor mu emiyorsa 2 saatte bir emzirmeye uyandırın bol bol emsin emmiyorsa mama vermeye kaldirin muhakkak.
mavi_123 UrbanMom emipde sütümün gelmesi için mama vermek istemiyorum çün ozaman da mamaya alışıyor ve emmiyor göğüsümü😓 sarılık var evet malesef salı doktorumuza kontrölümüz var gidip bakalım ne dicek
ozbaay mavi_123 tadını çıkarın 🙃 normal beslenmesine dikkat edin genelde 2 hafta filan gaz sorunu da olmuyor emme alt değiştirme uyuma döngüsü oluyor