songulakyrk önceden de diyetisyene gittim işte bana verdiği yemek tablosu falan çok zorlayıcıydı yani iki gün mesela sadece sıvı detoks yap falan diyordu o yüzden diyetisyen ilerlemek değilde daha çok sağlıklı ve kendi yiyebileceğim besinleri yiyorum ölçülü şekilde zaten paketli çok yiyordum onu azalttım