Kızlar 11 aylık olmak üzereyiz ama ayaklarının üstünde hiç duramıyor ayakları güçsüz gibi, ayakta tutunca kıvrılıyor , ayaklarını kaldırıyor ya da kıvrılıp çöküyor yere doktora gitmem gerek mi yoksa biraz daha bekleyelim mi ? ( bu arada sadece olduğu yerde dönüyor sürünme yok)