Susamtanesimoms sözleşmeyi imzalayıp hiç kullanmadan iptal mi istediniz o cihaz seansına girdiniz mi?
Sırf merkezlerin böyle uyanıklıkları yüzünden kendim cihaz alacağım sonunda.
2018 yılında ben, kardeşim ve arkadaşım gezerken bir güzellik merkezine girdik amaç sadece fiyat almaktı. Ne oldu anlamadım üçümüzde tamam dedik imzaladık. Ama hiç seansa girmedik hatta deneme seansı dediler işimiz olduğu için ona bile girmedik. Ama vazgeçtik çünkü hem çok ters bir yerdi hemde düşününce pahalı geldi. 2 3 dolmuşla gidecektik. Bunlar bizi sürekli aradılar taciz boyutunda en sonunda tehditler başladı. Hiçte birşey olmadı ama sizin devam eden paketiniz de var anladığım kadarıyla. Mevcut paketten devaö etmek istediğinizi tüketici hakem heyetine bildireceğinizi söyleyin.
Yada belki başka akıl veren çıkar.