Pamukhanim_ teslim edilmedi deyin şikayet oluşturun hatta aldığınız kişiyle de irtibata geçin özür niyetine ücretsiz tekrar gönderirler kardeşim de elbise almıştı bi sayfadan bizle alakası olmayan bir yere bırakmışlar nasıl tesadüfkü kardeşimin sevgilisi bakkala gidiyor adam bakkal sahibi diyor ki burda kargo var kimin bakmış ki kız kardeşimin ismi ama bizle alakası olmayan 4 5 kilometre ütede olan tanımadığımız etmediğimiz bakkala vermişler kargoyu özür niyetine tekrar ücretsiz elbise gönderdiler parayı da iade ettiler kardeşim bedavadan 2 elbisesi olmuştu😂