Merhaba kızlar yardıma ihtiyacım var 😞
Bebeğim doğduğundan beri uyum problemi yaşıyorum. 7,5aylık emziriyorum. Bugün doktora gittim lustral 50mg verdi emzirirken güvenli dedi ama ona da kaygılanıyorum ya çocuğa zarar verirse diye..
Hergün sabah 7den akşam 7ye kadar bebekle evde tek başına olmak beni çok yoruyor çok tetikliyor sürekli olumsuz düşünceler ve depresif duygular yaşıyorum. Çok bunalıyorum bana ne tavsiye edersiniz