Minikkurbagam Kızlar anne sütünü arttıran ve bebeğin gazına iyi gelen çay öneriniz var mı acaba. Bebeğim 18 günlük aşırı gazlı hem sütüm artsın hem de gazına iyi gelsin istiyorum ama hangisini alsam kararsız kaldım
irem_zengn Minikkurbagam humana anne çayı ve bestlak damla kullanıyorum önceden 30 cc süt sağardım şuan 150 cc ye kadar arttı sütüm
momica Minikkurbagam sütü arttırmıyor sanırım ama gaza en iyi gelen çay kimyon çayı içmediğimde gece uykusunda bebeğim gaza uyanır ama içtiğimde olmuyor direkt fark ediyor
aysegulll7 Minikkurbagam Gaz problemi için bir çay öneremem ama süt artması için ben bestlak kullanıyorum humana anne çayı var onu kullanıyorum ve sütüm yağlı olması için lohusa yağı var onu almıştım trendyoldan onu kullanıyorum ve hepsinden memnunum
Minikkurbagam aysegulll7 lohusa yağı bende aldım ama pek düzenli içemedim tadı çok ağır geldi. Gerçekten sütü yağlandırıyor mu
momica Minikkurbagam bn suyu kaynatıp bardaga 1-2 cay kasıgı kimyon atıp suyu doldurup karıştırıp biraz bekliyom dibine çöktükten sonra direkt içiyom ılıkken sabah akşam içiyorum gaz yapmasından şüphelendiğim bir şey yediysem arkasından da içiyorum çok faydasını gördüm inşallah siz de görürsünüz