Kızlar 14 aylık bebeğim 4 gün önce sünnet oldu buna çok yavaş iyileşiyormuş gibi geliyor ne zaman Sizinkiler tam iyileşti ve dikişli sünnet bizimkisi çok hareketli Hiç yerinde de durmuyor bardak koyup bezliyorum günde 3 4 kere Krem sürüyorum Sizin yaptığınız iyileşme sürecini hızlandıran bir şeyler var mıydı öneri bekliyorum🥲