beginnerrmomm Herkesin dolandırılmasına engel olurken bir anda kendim dolandırıldım kızlar. Başına gelen var mı bu aralar baya artmış, internet alışverişi üzerinden dolandırıldım başına gelen varsa tavsiyelerini almak isterim canım çok sıkkın…
Hiilyuss beginnerrmomm ben de dolandırıldım hiçbir dey de yapamadım malesef ne bi fatura ne bisey olmadıgından
Pamukhanim_ beginnerrmomm benim eşimde dolandırılmıştı ama bence onun hatası internetten altın bişey alınmaması gerektiğini bilmesi gerekirdi bana nişanlı iken 5 taş yüzük almış ve baya 4 yıl taktım sonra hamile iken dar gelince satayım dedim hâlâ altın sanıyoruz kuyumcuya gittim sahte gümüş çıktı
beginnerrmomm nnoktaa sağ olun. Dolap üzerinden bir şeyler aldım 6200 ödemesiydi eft ile ödedim açıklama kısmına ürün kodu yazmadım diye tekrar almamı ve bu şekilde iade olacağını söylediler asssla ama assla düşmeyecek insandım ve nasıl olduysa aceleye getirdiler o anda akıl tutulmsı yaşayıp tekrar iki kere 6200lük alışveriş yaptırdı üçüncüyü de isteyince jeton düştü
zeyslifestyles Dolandırıldıysanız elinizde kanıt,dekont,yazışma vs varsa tüketici hakem heyetine başvurun bir şey çıkmaz demeyin.
beginnerrmomm zeyslifestyles evet her şey var direkt bankaları aradım egmyi de aradım tüketici heyetine de mi başvurmak gerekiyor
Kuzularinanasi beginnerrmomm dolap uzerinden eft ile odeme olmuyorki siz zateb burda uyanmaniz lazimdi.uygulamalarda asla eft olmaz.
Nrkzy beginnerrmomm çok geçmiş olsun ben uzun zamandır kullanmıyordum demek ki onun da dolandırıcılığını bulmuşlar.
Kuzularinanasi beginnerrmomm nerden aldiniz.ben istagramdan asla almam.sadece trendyol hepsiburada gibi yerlerden.iban a para atmak fln asla yapilmamali artik ne cesaret hala insanlar guvenip yolluyor eft ibana para olan oluyor sonra.