Ocak 10 da oğlum iki yaşına girecek bende dün başladım çalışmalara sabır taşı diye birşey varmış onu aldım şuanlık pek bi fark göremedim kulanan var mı inşallah bir zararıda yoktur bir yandanda içim acıyor çocuğumun ağzına bilmediğim bişey deydirdiğim için siz neler yaptınız fikirlerinize ihtiyacım var?