Mom0870 Cansubasak benim bebeğim sadece emiyor o yüzden emzirmeye ara verip ilaç içemem zaten o antikorlara da ihtiyacı varmış bebeklerin sen galiba meme-mama şeklinde gidiyorsun normalde de
Cansubasak Mom0870 aynen normalde de meme mama sağım yapıp veriyorum ilaç içmeden sağdım ama az sağmışım yetmedi mecbur yarına kadar mama şimdi
Mom0870 Cansubasak anladım canım. Ben hiçbir ilaç içemiyorum öyle bi lüksüm olsa gider bi iğne yerdim direk 😀
elifiii Mom0870 hayır hiç bir zararı yok, fazlası vücuttan idrar yoluyla atılıyor. İmkanınız varsa ester c kullanın ama pahalı olabiliyor ya da bulmak zor olabiliyor. Hastalık için bagısıklıgı dirençli tutmak önemli. Tekrardan geçmiş olsun..
Tubakckr Mom0870 Kuşburnu pakette oluyorlar ya ondan tarçın birde karanfil 1 ltrelik birşey içine koyun ara ara için çok iyi geliyor😊