Aman dikkat edin. Benim bebeğim de 11 aylıkken kapmıştı. Ateşi dirençliydi havale geçirdi. Ömrümüzden ömür gitti. İlaçları mutlaka kullanın. Bunu size korkun diye anlatmıyorum yanlış anlamayın. Sadece ciddî ve ihmale gelmeyen bir şey olduğunu demeye çalışıyorum. Allah şifasını versin inşallah💐💐💐