asao benim kızımda 10 aylık 4 aydır kabızlıkla mücadele ediyorum sürekli post açıyorum hatta 2 kere lavman yaptırdım alışmasını istemiyorum ama yapamıyor bende bu hafta tekrar doktora gideceğim en son troidlerine bakacağız dedi doktorum , sabah akşam Duphalac içiriyorum,
2-3gunde bir kayısı kaynatıp ezip yediriyorum masajlar zeytinyag sürmeler içirmeler neler neler
Ikınıyo rahatsız oluyor bi bakıyorum küçücük yapmış nokta kadar katı ve sert kuru çok üzülüyorum sizi anlıyorum ben bugün fitil aldırdım belki o şekilde yapar rahatlar bu arada kızım hiç ek gıda yemek istemiyor sadece anne sütü