merhaba. 2aylık kızımı sürekli yüzüstü yatırıyorum. Başka türlü yatırınca uyanıyo hemen. Reflü yatagında yüzüstü yatırmakta bulduk çareyi. Reflüsünede gaz sancısınada iyi geldi bi tek acıktıgı için uyanıyo böyle. Sürekli yüzüstü yatış pozisyonun gelişimine bi zararı olur mu ? İç organlarına falan 🥺🥺