Kızlar bebeğim 2 aylık oldu ama konaklardan kurtulamıyoruz bir türlü. İlk kızımda da vardı ama haftakik temizleme yapıyordum duş öncesi çabuk geçmişti bunda haftada ikide yapsam geçmiyor. Normalde badem yağı sürüp masaj yapıyorum biraz sonra konak tarağı ile temizleyip yıkıyorum saçlarını ama geçme hiç yok. Siz neler yapıyorsunz konak için kurtuldunuz mu ? Kesin çözüm öneriniz var mı ?