mombabe Sezeryan doğum yapalı 15 ay oluyor. Son iki aydır adet öncesi lekenmem oluyor 5 gün falan sürüyor . Normalde de düzensiz ve lekelenmelerim olurdu. Ama dikkatimi çekti bilmiyorum internette kötü şeyler okudum . Var mı yaşayanlar
Vga16 Benimde doğumdan önce olurdu bazen bir hafta sürerdi ama doğumdan sonra olmadı yani bir iki gün önceden falan oluyor sadece. Doktor önceki aydan kalan birikmiş kan demişti