Ben braun kullanıyorum lazergecnisim var bi halta yaramadı bir farklılık yoktu eylülden beri kullanıyorum koltuk at yok denecek kadar az bacak nerdeyse hiç çıkmıyor. Simin yanaklarına kullanıyorum ondada bariz belli birseyler var. Kardeşimin erkek tipi kıllanması var bugün alsın yarına aşırı çıkmış oluyordu oda eylülden beri kullanıyor onun o kullanmasına rağmen su an 2 haftada bire düştü bacakları koltuk altı nerdeyse hiç yok.