nutellaa_ Dr Tahsin demir de kızımın dişine dolgu yaptırdık ama ağrıyor internetten yorumlarına bakıyorum bu şekilde yorum yapan çok var tekrar gitsem mi bilemedim
nutellaa_ Niyesordunbucevabi aradım doktoru antibiyotik yazdı enfeksiyonlu dişe işlem yapamam dedi de benim aklıma takılan internette kötü yorumları var endişelendim. Bir de kızımın dişi baya çürümüş hala kanal tedavisi diyor bunlar para için mi yapıyorlar anlamıyorum ki