dilarakrt kiwi 4040 kullanıyorum. Ama sadece el gırgırı gibi ilk aldığımda iyiydi gerçekten sevmiştim 10 ay falan oldu sanırım o şeyini kaybetti. Mesela kapatıyorum yerine adayım diyorum hepsini içine çekmemiş patır patır çektiği şeyin bi kısmını döküyor. Bende anlık oğlumun döktüğü şeyler için kullanmaya başladım