Huma_kus34 kadın meyve suyu artık elınde ne varsa nasıl koltuga boca edıyo cidden yazık yanı ayrıca ürünü kullanıpta memnun kalan varmı
ozlemturan06 Huma_kus34 Ben bunlar içeri girmeden önce kullanıyordum. O kullandığım leke çıkarıcıdan aşırı memnundum aşırı kızım kreşe ilk başladığı dönemde tüm kıyafetleri yağlı yemek olurdu ve hepsini ağartmadan geçirirdi :) içerik hala aynımı bilmiyorum.
simseklivekalpli Huma_kus34 kamerayı kapattığı an belki makineyle yıkıyorlar hele ki dilan Polat’a mi güvenicez 🤦🏻♀️
TalentedMom Huma_kus34 asla güvenmiyorum o kadına sabunları bir ara o kadar övdü ki yüzüm daha beter oldu sadece rimeli güzeldi
minnakpopus Huma_kus34 “Fenomen” adı altında kişileri ne takip ederim ne de yalan dolanları ile övdükleri çıkardıkları ürünlere paramı hiç ederim..hepsi deli saçması bana göre asla güvenilecek bir tarafları yokk
livanurvealpinannesi61 Huma_kus34 onu kullanmadım ama homm bitkisel den memnunum çok iyi çıkmayan leke Yok hiç
ahsenim12 Huma_kus34 fark ettiyseniz leke tutmaz kumaş koltuğu benimde dikkatimi çekmişti Emmiyo bile koltuk lekeyi koltuktan bence
koruk Huma_kus34 merhaba canım acık renkli ürünlerden helede beyaz renkli ürünlerden leke çıkarmak zaten kolay mesela hiç renkli bir yere döktüğünü gördün mü net bir oyun var
Huma_kus34 koruk aynen dogru birse ani olan lekeleri bır cok urun cıkartıyo zten onemlı olan gecmiştekı lekeleri çıkartan ürünün olması ama koltuklara yazık