cakebabe kullanan var mı diğerlerine göre vaya uygun fiyatlılar hiç de duymadım kullanan turksat, turknet, millenicom gibi ev interneti kullanan var mı
3kedili2bebekli cakebabe millenicom rezalet çok düşük bir hizmet kalitesi üstelik 3-4 ayda bir sürekli zam yaptilar annemlere almıştım hemen turknete çevirdim ben turknet kullanıyorum senede 1 kez zam yapılıyor çok hızlı ve çözüm odaklilar çok memnunum 3 senedir bir kez sorun yaşamadım
Ayse5934 cakebabe türknet kullanıyoruz kaç yıldır. Çok memnunuz. Türk telekom işkence gibiydi. En küçük arızada sorunda hemen bilgilendirme yapılıyor hemen sorun çözümleniyor. Sosyal medyaya erişim engeli geldiğinde bile etkilenmiyor biz girebiliyoruz
Kuzularinanasi cakebabe ne kadar oldugunu bilmiyrm esim oduyor cunku😆simdilik memnunuz.agustostan beri
tgcyi cakebabe turknet kullaniyoduk surekli baglanti sorunlari yasadik kopma yavaslama filan musteri hizmetleri sorunla ilgilendi ama bi cozum olmadi belkide bizim alt yapiyla alakalidir o yuzden baska internet aboneligi aldim
Rwerdst cakebabe Türknet kullanıyorum ben. Fiyat genel olarak her internette aynı. Mesela annemlere hızı 50 çıkıyordu bize 100 çıkıyor ama fiyat aynı. Altyapınız iyiyse türknet
Rwerdst cakebabe sıkıntı yaşamazsınız. 700 ödüyoruz biz bayadır. Senelik ödeme falan da var baya uyguna geliyor. Annemlere Türk Telekom aldık o zaman altyapıdan dolayı. Rezillikti tamamen 6 ay boşu boşuna ödeme yapıldı öyle diyim. En son kavga ettik Türk Telekom’la gelip pimapeni delip camdan kablo çektiler :)
yagizsmom cakebabe 3 senedir Turknet kullanıyorum evden çalıştığım için internet benim için çok önemli ve şu ana kadar yavaşladığını dahi görmedim
cakebabe 3kedili2bebekli Rwerdst Cihangiriinannesii ilk 3 ay 399 yazıyor sonraki 9 ayın fiyatını yazmamışlar aradım ama açmadılar
Cihangiriinannesii cakebabe millenicom bulaşmayın hizmet alamazsınız hemde çıkamazsınız , turknet çok güzel ama 6 ay dolmadan ani zam gelebiliyor diğerini bilmiyorum
-SweetPanda- cakebabe Bizimki turknet ve çok memnunuz internet efsane hızlı ve fiyatı diğerleriyle aynı nerdeyse. Yengemler ve kuzenimlerde turknet kullanıyor yani 4 hane kullanıyoruz hızından da çok memnunuz.