İlk okul öğrencisi ve tedavi de görünüyor ilaç içiyor psikiyatri bu hafta içmedi bittti çok kavga etmiş arkadaşıyla yine etmiş o çocuğun kulağını çekmemiş benimkini çekmiş sorduk şaka yaptım dedi ama şaka gibi değil kızarmış ve tırnak izi çıkmış yüz göz de olmak istemiyorum uyardık ama yine yaparsa pazartesi okula gidecem