Sevgili tecrübeli anneler, emzirirken hasta olduğunuzda ne yaptınız? Boğazım bitik vaziyette, kafamı kaldıramıyorum. Dün doktora gittim ilaç vermedi emziriyorum diyince yat dinlen dedi. Bebeğe bulaşır mı acaba? Ya da hasta olunca neler yapıp toparladınız? İki gündür kötüyüm, sütüm de gözle görülür şekilde azaldı gibi sanki.