3315 yaptırınca üç dört ay yıkayıp tamamen kuruttuğunuzda dümdüz oluyor saçınız fön çekilmiş gibi.
Tuzsuz şampuan kullanmak gerekiyor yıkarken, yoksa çabuk bozuluyor etkisi.
Yapma aşaması çok zahmetli, keratini çok ince tutamlar halinde sürüp bekletiyorlar, kurutup fön ve birkaç defa düzleştirici ile geçiyorlar.
Fiyat olarak da çok pahalı artık dyson falan almak daha mantıklı geliyor bana, bu işlemin ömrü üç dört ay çünkü, diğerini alınca yıllarca kullanabilirsiniz.🫢
Kendi gözlemim keratini yaptırdığımda saçım çok daha çabuk yağlanıyor ve daha sık yıkamak zorunda kalıyorum. Kuruması da daha uzun sürüyor normale göre, tamamen kurutmayınca o düz görüntü de olmuyor. Bence o işlemi yapana kadar taksitle falan o markanın veya muadillerinin saç şekillendiricileri daha mantıklı. Kendim öyle yapmayı düşünüyorum şahsen.