esm15 benim kizimda ilk 3 ay 12 lerde uyuyordu sonr akendiliginden one cekti uykularini . Ben bisi yapmamistim . Uyku egitiminide 4,5 aylikken verdim . Simdi uyku araliklarini takip ediyorum . Bazen 7.30 da uyuyor bazen 8.00 bazen 8.30 sabahlarida 6 6.30 da ayakta