sumeyyeyilmaz ben götürdüm ama bebeğim 10 aylıktı geçirdiğinde anne sütü alıyordu. Çarşamba perşembe çok ateşi vardı bi de dilince iki tane yara vardı kızarıklık, cuma bacaklarında filan döküntü başladı ben önce alerji mi ki diye götürmedim işte cumartesi pazar pik yaptı pazartesi götürebildim. Doktor ilacı yok, senin çocuğun daha bebek anne sütü aldığı için çabuk atlatmış, döküntüler geçmeye başladığına işaret dedi. Yaralarını da kaşıyamaz bilmiyor daha büyük çocuklar kaşıyor ama kaşınmasa daha iyi dedi. Bağışıklığınız düşükse size ya da eşinize geçebilir ya da küçükken geçirmediyseniz.. nereden biliyorsun diye sormayın🤣 eşime bulaştı bizim çok daha ağır atlattı.