Merveteo Merhaba anneler oğlum 5 aylık emziriyorum 3 defa düzenli adet oldum bu ay 2 gün geçti geçikme olması normal mi bilenler varmı
MervElizan Merveteo 4 buçuk aylık kızım var 50. Günümde adet oldum başka da olmadım. Normal bence hava değişiminden de takvimden de olabilir.
Bengubaran Merveteo benııımdee 3ay 13gunlük oğlum var yenı yenı damla damla kanamam oldu Doğum yaptım yapalı adet olmadım emzırıyorumm bazıları emzırırıken adet olmazmıssa🤔🤔🤔🤔
Mlsyldz MervElizan bi 37.gnmde bide 48.gnmde 2 gün oldm bu kadr kısa ve arasnn az olması normal mi acaba bide eskiden olduğu gbi adet belirtisi fln olmadı
MervElizan Mlsyldz Normalde benim adetim çok sancılı geçer önceden belirtileri de başlardi ama bende sorun yaşamadım olduğumda 🤷
Bengubaran Yasemin_Tahir-Mete benimde bebegım 3ay 13gunluk 2-3gunonce damla damla kan geldı bende hala olmadımm🤭🤔🤔🤔
Merveteo Emziren annelerin 1 yıla kadar olmaması normalmiş hormanlardan bende emziriyorum ama 2 ay olmadım snra çok düzenli oluyordun bu aya kadar😱
deletedmom4842 Merveteo Ben Doğumdan 3 sonra oldum üzerinden 2 ay geçti bu hafta yeni oldum daha senin 2 gün geçmiş çok normal
Talhasmom Merveteo su aralar bende de gecikme var 😏gecen ay 25inde oldum bu ay 3 gun gecti hala olmadim sadece ufacik bi et parcasi gibi bisey dustu lavoboda ara ara agri oluyo ama hala olamadim