
Selamlar arkadaşlar oğlum önünümzdeki ay 4 yaşına basacak. Alerjisi olduğunu total IgE değerinin yüksek çıkacağını biliyordum ancak diğer iki değeri bilmiyorum özellikle “ IgA”düşüklüğünü internetten araştırdığımda biraz tedirgin oldum. Yaşayan var mı bilgisi olan var mı yardımcı olabilirseniz sevinirim.