10 aylık bebeğim geçen hafta muaneyede kanları düşük çıktı demiri 48 çıktı bu ay yine verdik kan yine aynı çıkar bir tane kanı düzelmiş başka doktora mı gitsem ferruma devam dedi birsey demedi kanları şöyle düşük bir kanı mesala 80 olması gerekirken bebeğimin 78 değeri normal mi ama demiri baya düşük niye düzelmiyor ki ama kilo alımı iyi toparlandı biraz daha gizli kilo alıyor ilacı kullandıktan sonra