Yawasabeheyranarasokaktasan Kızlar 15 aylık bebeğim var ve sezeryan doğum yaptım korktuğum başıma geldi şimdi beni neler bekliyor tecrübeli anneler sezeryan olduğum için ekstra bir zorluk çeker iyim acaba?
Niyesordunbucevabi Yawasabeheyranarasokaktasan hayırlı olsun öncelikle merak etmeyin bişe olmayın Allahın izniyle bi sene aralıkla sezeryan olan var
KorkmaYemem Yawasabeheyranarasokaktasan Sağlıkla gelsin, doğuma kadar ilk sezeryanin üzerinden 2 yıl geçmiş olur aşağı yukarı. Hayırlı olsun
metemom_ Yawasabeheyranarasokaktasan yengem de 15 ay arayla sezaryen oldu hep ikinci ilkten kolay geçti der inşallah sizin için de öyle olur