Kızlarr gunaydn aklma takılan bir noktayı paylasmak istiyorum siz dua ederken zenginlik para mal mulk istiyomusunuz allahtan?ben buzamana hic istemedm hic oyle dua ettigimi hatrlamyorum ve biz hep gecinme sıkıntsı cekiyoruz hic bitmedi bu ama bir tanidgm var mesela ev yuksek model araba niyetyle surekli dualar ediyo zikirler vs nasip oluyo bisekilde ve ben nir aydnlanma yasadm bana maddi istemek hep ayıp yanlş gbi geliyodu ama istemek mi gerekiyo kızlar hic gozum yukseklerde olmadı yuksek araba zenginlik istemedm oyuzdende dilime dusmedi belkide ama mesela zenginlik isteyerek dua eddiyolarms şaşrdm bnde etmek mi gerekiyo acaba cunku biz hep zor durumlardayz maddi anlamda yetmiyo bitmiyo hic ihtiyacmı alamyorum tam artk rahatladk diyoruz biey cıkıyo basa donuyoruz yerimizdw sayıyoruz hep mesela evde dogru duzgun halım bile yok masa sandalyem yok alınıcak ama iki senedir onlara yer ayırıp alamadk hep onumuz tıkalı yani bende helal para helal zenginlik istesem ayıp mi sizce bana buzamana hep ayıp geliyodu cunku bilgisi olan varsa aydnlatabilirmj