asilhanmine mesuliyet almıyorlar değil de, bütçe ayırmıyorlar demek daha doğru olur. Son zamanlarda çok fazla rotaya yakalanan çocuk duydum ve hastaneye yatmak zorunda kalıyorlar.
yaseminim Biz rotayı da menenjiti de yaptırdık bir sorun yaşamadık. Bildiğim kadarıyla besin alerjisine bağlı kanlı ya da mukuslu kaka yapan bebeklere rota aşısının yapılmadığı oluyormuş. Bebeğinizin besin alerjisi varsa ve kanlı veya mukuslu kakaya sebebiyet verecek kadar büyükse, aşı yaptırıp yaptırmamayı çocuk doktorunuzla konuşabilirsiniz 🌸