byznur Evet hassas mod en iyisi. Mümkünse çok çok az nemli kalırsa daha sağlıklı oluyor kumaş için. Tavsiyem dışarlık şık kıyafetlerini hiçbir şekil atma, %100 naylonlar hafif seyrek ilmekli hırkalar yelekler de illa çekiyor ve bir daha düzelmiyor. Ama pamuklular hafif çekse de kurutmasız kuruttuğunuzda geri uzuyor bir miktar. Simsiyah kalsın istediklerini atma renkleri soluyor. Böyle söyleyince ne atıcam ben diyebilirsin ama 🤣