9 aylık bebeğim. Akşam 10 da yatması geç oluyor diyor burada herkes. Neyse 8 de yatırayım dedim ani geçiş olmasın diye dün akşam uyku saatini bir saat geriye çekip 21.00 da yatırdım. Yatırdıktan 30 dk sonra uyandı neyse patpat yaptım uyudu. Saat 01.30 da uyandı bir buçuk saattir uyutmakla uğraşıyorum. Nerede hata yapıyorum bilmiyorum herkesin bebeği nasıl 8 de uyuyup güzelce geceleri uyuyor? Ben 10 dan önce yatırırsam gece oturuyoruz yani. Kaç günde bu düzene alışır ya da alışır mı bana yardımcı olun ya