Bebegim 37 günlük dogdugundan beri kabız nerdeyse kalasını daha hiç kendi yapamadı.mama kullanıyoruz günde sadece 60 cc anne sütü sagarak veriyorum. Hep fitille yapıyor fitilsiz yapamıyor. Yara olacak yırtık olacak diye korkuyorum. Yok mu bu kabızlıgın ilacı falan yardım edin 😔