melekleriminannesi benim 7 yaşındaki kızım da aynı durumda, perşembeden beri düşmeyen ateşi ve kusması var, hastanede serum takıldı tahlillerde yüksek enfeksiyon çıktı. 3 aylık olmak üzere olan bebeğim de var, dikkat etmeye çalışıyoruz ama bulaşma olmadı henüz.
Benim büyük nezle gibi değil ama öksürüp hapşırması yok, enfeksiyonun nedeni farklı bir şey sanırım belki o yüzden bulaşmıyordur.