Kızımda minik ısırık gibi yara vardı hatta aşırı minik çizmiş gibiydi kaşıya kaşıya bu hala getirdi ben temizledim batladım gece yatarken açıp kaşıyıp bu hala kadar getirmiş igleşmiyor elledigi için 2,5 yaşında sürekli elinde yüzünde napıcam ben artık yarın doktora götürcem mecbur. Artık yoruldum 2 hafta oldu neredeyse kabuk baglamadı. Melhem sürdüm evde olanla 